keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Vauva muistoja - Baby memories

Tämä ei ole ihan kierrätystä, mutta valmista ideaa olen kyllä jatkanut ja kierrättänyt.
Olen kehystänyt lapsieni vauva-ajan jaloista ja käsistä kipsivalut. Eli lapsen käsi painetaan pehmeään massaan, johon kaadetaan kipsiä ja annetaan kuivua. Lisäksi vauva kuvat vastasyntyneestä tai vaikka ultra-kuvasta. Talteen ovat pääseet myös lapsen ranneke ja kehdon lappu sairaalasta.
Kuvaan olen lisännyt myös koko nimet ja syntymäpäivät.
Miten mun murut voi olla jo niin isoja? Tossa ne on niin pieniä vielä. Kyllä suloisia muistoja kannattaa vaalia.
Not the purest recycling but I have continued and reused an idea. I have put inside a 3D frame a dublicate of my babyes palm and sol made out of plaster of Paris. Then some cute baby pics and the identifier card and wristband from hospital. I also writed theyr hole names and birddays in. My babys aren´t babys anymore so it is even more important to remember these memories.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilahdutat minua kommentilla - Thank you for your comment